Klacht indienen

Uiteraard doen wij ons best u zo goed mogelijk in het aanvraagproces te ondersteunen. Bent u niet tevreden, neem dan  contact met ons op, zodat wij kunnen proberen dit voor u op te lossen.

Als u een klacht wilt indienen over het aanvraagproces, de afhandeling van uw aanvraag, of om een andere reden, dan kan dat via onderstaand klachtenformulier. Het anoniem indienen van een klacht is mogelijk. Het klachtenprotocol is van toepassing.

Klacht omschrijving

*Verplichte velden

Type klacht(verplicht)
Beschrijf uw klacht. Geef bijvoorbeeld aan wat er op een bepaalde datum is gebeurd.
U kunt documenten toevoegen om uw klacht te onderbouwen, zoals een brief, foto of pdf.
Anonieme klacht(verplicht)
Contactgegevens
Bevestiging
Bevestiging(verplicht)
Informatie over de verwerking van uw persoonsgegevens

Wij gebruiken uw persoonsgegevens uitsluitend om uw klacht te behandelen. Uw gegevens worden niet met derden gedeeld en na de wettelijke bewaartermijn vernietigd.

Akkoordverklaring(verplicht)